Selasa, 12 Julai 2011

"Hampir tjatuh & putus asa bile terima semua ne tp fikr +ve..ini cabaran, kne ambil sbgai satu titik permulaan baru utk kerjaya aku...."

ne ape yg aku alami walaupon bru genap arini 30 hari aku btukar tmpat kerja....13 Jun 2011, aku lapor diri kt tmpt baru (ikutkn xde la g jauh pon pndh, ke pjbt TPK(G) jek....) mengganti kn tempat org yg pencen...sblm pndh pon da bt mcm attachment la, g menuntut dri org yg nk pencen tp tu la lumrah kn bile tnggl esk je nk pencen, time tu la mcm2 bru ade yg nk di pesan...tp xpe, aku OK kn jek...angguk kn jek...(sebenar nye mlas nk ckp byk, trima & redha je ar....)

dari tu bmula aku bkerja di tmpt baru, suasana bru, keadaan bru, kwn yg baru & mcm2 kerenah yg baru...ingt kn sikit la "slack' nye RUPA-RUPA nya BANYAKKKKKK GILEEEE!!!!!!arghhhhhhhhhhh........
saat ne la aku mula hampir PUTUS ASA!!! DOWN gile!!! FRUSTRATED!!!sume la yg -ve..TAK SUKE!!!TAK SUKE!!!TAK SUKE!!!!
bile da luahkn pada sahabat2 yg sudi mdengar, fkir +ve ats ape yg dtg ne..ALHAMDULILLAH sume ok...aku da leh hendle ape yg akan tempuh, nak tempuh & akan tempuh...

skrg aku kene KUAT!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan